*

Wednesday, 26 December 2012

entry orang malas..hehe

 
 Assalaam..
lama betul blog akk ni menyepi.. keadaan semasa akk yg tak mengizinkan akk nak berblog.buat masa ni akk kena jaga cucu..jadi aktiviti akk dah terhad...leka bermain dengan cucu..:)))
kekadang ikut mood juga.. bila teringat bukak juga, baca n3 blog kawan kawan. 
paling tidak pun updet FB...
mana boleh pisahkan dunia mayaku dengan kehidupan harianku..heheh

 

 ******
n3 akk..
updet FB pagi tadi..huhuh
 
"sukanya pokok rose di laman akk..bermandi manda bawah cayaha matahari. harap2 semua taik lalat dia hilang..:)

10 comments :

  1. lepas ni leh la ajar cucu buat blog gak! ngee

    ReplyDelete
  2. cantiknya bunga
    jangan biarkan cucu akak tu main dekat pasu bunga
    hehe

    ReplyDelete
  3. cantik btl bunga ros akak tu..:)

    ReplyDelete
  4. segar terasa jika cium harum mawar pagi2...yg masih melekat embun..

    ReplyDelete
  5. assalam bestnya akak dpt main dgn cucu.. ;)
    cantiknya bunga2 ros tu..mesti rumah akak sentiasa wangi !!..

    ReplyDelete
  6. Belalang hijau..
    sampai masanya akak akk ajar mereka.boleh join belalang blog walking..ngeee..

    ReplyDelete
  7. tehr..
    tak berani derang dekat dgn pasu tu..hehe

    ReplyDelete
  8. aTieYusuf..terimakasih..:)

    ReplyDelete
  9. kamsiah..
    ada petua ke cium bunga rose yg masih ada embun..

    ReplyDelete
  10. mama..
    akk jaga sekejap2 jer mama..
    ada yg bau wangi..ada yg tidak. bila yg bau wangi tu lebat berbunga..sesekali kena tiup angin memang wangi smpai dkt pintu rumah..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..