*

Tuesday, 13 November 2012

teknologi canggih..

Assalaam..
canggihnya teknologi masa kini..
akk cuma tumpang gembira mengunakannya..
menyenangkan lagi tugasan penjagaan bayi..
tak perlu bergegas, terjengok2 apa yang di buatnya..heheh
 

alatan  yang sangat praktikal..

masa akk memasak atau buat kerja2 di dapor, tak perlulah akk nak menjengah si baby yg sedang tidur di bilik. tengok diskrin aje..nampaklah pergerakan dia..
senang bukan!
 
 

7 comments :

  1. nak kena dapatkan satu gak nih :-)

    ReplyDelete
  2. salam K.Rose..klu ada anak kecik..& kiter kat dapo mmg elok ada alat camnikn?
    Mmg canggihhh!:D

    ReplyDelete
  3. Memang teknologi sekarang ni canggih-canggih...harap2 senangla nak pantau anak dah jaga ke belum...

    ReplyDelete
  4. cnggih bebenor ni...leh suruh mak beli..haha

    ReplyDelete
  5. semakin canggih teknologi..dulu hanya boleh dengar bunyi bayi je kan. sekarang dah leh tengok melalui skrin pula

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..