*

Sunday, 18 November 2012

restoran tupai tupai

Assalaam.. 
akk baru keluar rumah tak sampai sedepa..ateh pulak call. akk memang tengah dok terfikir2 nak makan malam kat mana  malam ni? perut rasa macam kenyang ..sbb kambing golek yang akk makan petang tadi mungkin belum hadzam lagi...
tapi selera nak makan meronta2 lagi..
 
ibu n papa dah makan ke belum?
haah! sedang elok lah nie...
jom kita pergi makan sesama..

kita nak makan kat mana ekk?
entahlah!
macam semua tempat makan kat shah alam ni kita dah pernah pergi! huh!
 
idea ateh datang..jom kita makan kat tupai tupai nak!! kita makan steamboat buffet. makan apa saja yang ada di situ sekenyang2nya dengan harga RM29++...
 
sup untuk steamboat ada dua jenis..sup tomyam dan sup ayam.bahan untuk steamboat..macam2 nama ball ada,fishcake, ikan, udang, sepetang, sotong, sayuran segar..dan macam2. meehoon goreng..sedap sangat,kuetiaw goreng, laksa goreng dan nasi goreng pun ada..makanlah sampai kenyang!

 tapai ubi di rendam bersama susu..sedap sangat.akk suka..yummy!!

nata d'coco..tapi papa sebut coco d'nata

sedikit buahan dan kueh muih..

..dan ice cream pelbagai perasa..

ingat!!
 jangan sampai membazir ye!!...nanti kena denda!!


 
 
 

16 comments :

  1. aku pernah makan kat cwgn Bangi. okey la...

    ReplyDelete
  2. Rapunzeel Cikilolo...
    ada banyak cawangan rupanya ye?

    ReplyDelete
  3. zila manaf ..
    jom dtg s.alam.akk belanja..;)

    ReplyDelete
  4. Teringin nak makan kat situ tapi tak sampai2 lagi... padahal dekat je hehe...

    ReplyDelete
  5. Tupai2 ni ada kt Bangi ni jugak tp x pernah gi pun...hehehe...

    ReplyDelete
  6. eyndayusoff..
    selalu macam tulah..yg jauh kita pergi dulu..

    ReplyDelete
  7. Ibuhani..
    banyak cawangan tu..

    ReplyDelete
  8. Salam Kak Yon..tgk gambar mknan...cam best sgt!Trutama tapai ubi rendam dlm susu..cam pelik jer tp nampak sedap!

    ReplyDelete
  9. Sedap2 nampak makanan tu Kak..
    mcm pernah dgr nama restoran tu..hehe
    salam kenal..singgah follow sini kak #681...:)

    ReplyDelete
  10. atie..
    sedap sangat.tapi guna susu fresh yg di reneh sekejap.sedap!

    ReplyDelete
  11. aTie Yusof Family..
    salam kembali. terimakasih sudi Follow akk.:)

    ReplyDelete
  12. sedapnya... terutamanya tapai ubi tu....

    ReplyDelete
  13. nota pembaziran tu jugak yg klisee makk kanns.. ehHHee

    ReplyDelete
  14. Zana tunggu kakrose belanja, jom. Kat Bandar Baru Bangi ada eh?

    ReplyDelete
  15. sedapnye..melior ni eh terlior :)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..