*

Wednesday, 21 November 2012

rakan fb akk datang..

Assalaam..
Pagi tadi ada pelanggan sms akk tamya..nak beli kain untuk buat kraftangan. masa tu akk otw ke PJ. bila akk kata pilih kod dulu..nanti balik akk chek..beliau terus reply kata nak datang rumah..:)
rupanya pelanggan akk tu..rakan fb akk juga..hehe.
Pn.Sharifah datang bersama rakan fb kami juga..Pn. Zaidah yang comel dan peramah.
rupanya Pn.Sharifah dah lama kenal akk.Cuma akk yang tak perasankan beliau. semasa majlis perkahwinan Oya dan majlis rumah terbuka raya..beliau datang bersama suami dan anak2. rupanya suami beliau kenal papa kerana mereka ada urusan perniagaan bersama.
keciknya dunia ni kan?
seronok berbual dan bergurau bersama mereka..bak kata Pn.Sharifah..sejak berfb ni.. kita dah mengalahkan bebudak..~hahah





mereka berdua peminat rose juga.kami berkenalan pun melalui satu forum di FB berkenaan tanaman rose.
 

 pokok rose akk semuanya togel tak berdaun..tapi tetap berbunga.jadilah buat penghibur hati yg duka..

10 comments :

  1. Saya pun rasanya sekapal dgn akak tapi belum berpeluang nak hias rumah 100% ikut gaya Inggeris.Tanam ros pulak tak pernahnya hidup!

    ReplyDelete
  2. Scarlett O'Hara..
    dapat geng sekapal ni yg best.boleh pecah rumah di buatnya..:)
    rumah akk taklah 100% ikut gaya inggeris.buat mana yg termampu jer..
    add akk kat fb..nnti akk add kat group tanam rose.boleh belajar dari sana.

    ReplyDelete
  3. Salam kak,
    Mmg best smlm dpt berkenalan rapat dgn akak..mmg mcm sekapal,sepokok,sekepala tak puas lepak smlm indoor&outdoor decor menjadi inspirasi kami,keramahan akak tersa mcm dh lama kenal kan.Terima kasih bnyk kak nanti nk jemput akak minum ptg kt umah kami pulak ya.

    ReplyDelete
  4. cantik... kesimpulan nya rajin..=)

    ReplyDelete
  5. sharifah..
    akk pun rasa seronok sangat uoll dtg semalam.decor biasa2 jer..kita share ide sama.memang teringin nk keremah pah n zai..

    ReplyDelete
  6. Khairul Nisak Ismail..terimakasih.taklah rajin sangat..tapi dah minatkan.:)

    ReplyDelete
  7. tirana aduka tumpang seronok

    ReplyDelete
  8. ehem bestnya bila rakan2 blogger datang kerumah kita.. mama pun suka sgt..

    ReplyDelete
  9. Tirana Aduka..
    seronok menambah kenalan..

    ReplyDelete
  10. mama aini..
    rasa teringin nak jumpa mama..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..