*

Tuesday, 20 November 2012

menu orang malas masak..tapi rajin pulak nak upload..

Assalaam..
bukan selalu akk ada masa nak masak memasak...
kalau ada masa pun..kekadang takde masa pulak nak mengambil gambar dan mengupload nya..
hari ini rajin pulak meemasak..tapi memasak style orang malas masak..huhu
menu masakan begini lebih menaikkan selera makan kami bardua..hehehe

******
sebelum tu..nak tepek gambar ros kampung yang tengah mekar di halaman rumah. tapi ini gambar kelmarin. banyak lagi kuntuman yg sedang/akan mekar..



layan pulak gambar menu makan tengahari tadi..
masak campak2 aje!

********

tengah makan..papa kata tangan dia krem. tak boleh nak angkat. rehat sebentar. suap guna tangan kiri pakai sudu. sebelum tu..kaki akk yg krem. kami banyak buat kerja2 pembersihan rumah. pagi tadi papa  mencuci bilik air dan mencuci lantai simen kawasan belakang rumah. akk pulak banyak buat kerja2 dihalaman dan dalam rumah. dah berusia begini keupayaan  untuk membuat kerja2 begitu sudah tidak mengizinkan buat kami..huhu
lepas ni..kenalah cari cleanner untuk membuat kerja2 pembersihan..



6 comments :

  1. kekadang ada pasang surut sis.tirana aduka paham.ekekeke

    ReplyDelete
  2. TiranaAduka..
    macam air laut pulak ye..hehe

    ReplyDelete
  3. ibuintan..
    terimakasih..:)

    ReplyDelete
  4. ehem rose pink yg cantik !!!..

    ReplyDelete
  5. seronoknya bersama-sama bekerjasama bergotongroyong..

    (follow U)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..