*

Monday, 5 November 2012

impian terlaksana

Assalaam..
apa khabar semua rakan akak..harap semua sihat ye..
akk ni rasa macam tak sihat jer.. disebabkan cuaca yg tak menentu ni kan..sekejap panas ..sekejap hujan. dengan lambakan kain baju yang lembab lemau jer..letih nak mengelolakannya. dahlah tak berapa nak kering..dah tentu tak berapa sedap nak pakai..huhu
belum bab halaman rumah yang setiap kali hujan air bertakung. habis semua pokok bunga rose akk musnah kena penyakit..huhu. banyak dah akk mengeluarkan RM untuk membeli benih2 pokok rose..tak sampai setahun dah ranap sebahagiannya. tinggal beberapa pasu saja yang masih bertahan..
dah tua2 ni memang letih nak menguruskan semuanya. @ last nanti akk tanam pokok pisang aje..hehe

*******************
Alhamdhulillah ..impian papa dah pun terlaksana minggu lepas.impian akk juga! hehe
memiliki barang baru tentulah seronokkan. papa dah mencuba. cuma akk yang belum ada kesempatan lagi. tunggulah lepas Oya habis pantang nanti..bolehlah akk  drive jalan2 makan angin..:))

ini bukan gambar sebenar..ini pinjam cik google punya..

kekadang kita tak sangka akan kemampuan diri. berkat sabar..displin..berusaha..berdoa dan tawakal dan dengan izinNya jua..insyaAllah..Allah akan meminjamkan kepada kita.. apa2 yang kita di hajati..Amin ya Robbal 'Alamin..
 


10 comments :

  1. alhamdulillah. impian terlaksana

    ReplyDelete
  2. boleh dtg kajang jumpa zana dgn keta baru....yeayyy

    ReplyDelete
  3. cikilolo..
    alhamdhulillah..dah tua baru merasa..:)

    ReplyDelete
  4. deno..
    alhamdhulillah..:))

    ReplyDelete
  5. Zana..
    bila balik kajang..masa cuti sekolah ke?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..