*

Friday, 2 November 2012

Apa apa jerlahhh..

Assalaam..
Tadi baik now mengantuk..
Dah masuk bilik awal..ingatkan boleh tido awal..tapi mata ni tak boleh pejam.banyak sangat benda berlegar kat dalam kepala nie. Klau tau tak bleh pejam mata..baik akk tunggu cerita adam ngan hawa tadi..huhu
Dalam bilik nie dok mengodek notebook yg dah lemau lembab..di tambah pulak dengan tenet yg terhincut hincut macam siput. semuanya akk rasa slow.bersabarlah rose..satu hari nanti akan jadi laju semuanya. Memanglah ada masa dan ketikanya kita jadi serba tak kena..huhu

4 comments :

  1. hehe...merapu je kakrose eh pasal line slow. cuba kalau laju, lagi segar mata tu..

    ReplyDelete
  2. zana..
    hehe..itu aje yg termampu..huhu

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..