*

Friday, 12 October 2012

makan..makan..

Assalaam..

Bila kebizian melanda  didunia realiti..akan kesunyianlah dunia maya ku ini..huhu..
sesibuk mana pun kita..makan tetap makan!  kan! kan! kan! 
:))))

Bulan ini penuh dengan aktiviti makan makan. mulanya  ateh/nadia belanja kami makan di johnny's restaurant jusco bukit raja..


menyusul pulak minggu berikutnya..nazry/oya belanja makan di halim lai..




dan beberapa hari selepasnya..anas/nora pulak belanja di tempat yang sama. dah tentu berlainan menunya..


 semuanya sedap2 belaka. best kan kalau ada anak ramai..sebulan penuh anak2 belanja makan..mak/ ayah tak payah buat apa2..heheh
ala..joke joke saje!



8 comments :

  1. assalam..wah mama pun sama..makan luar dan menunjuk je..he2x..mama sekali je makan kat sana..tak suka sangat masakan diaorg..he2x..

    ReplyDelete
  2. kalo anak macam saya, kesian la mak ayah tak dapat makan belanja :)

    ReplyDelete
  3. seronok makan kat luar ni kan kak yon

    ReplyDelete
  4. syukur pada tuhan
    anak2 memang penghibur hati mak ayah

    ReplyDelete
  5. Seronok ler org belanja....tak diet ke kakrose?

    ReplyDelete
  6. wah sedapnya... duduk hosp makan pun kurang... semua rasa pasir... tengok makanan sdp2 mcm ni rasa nak keluar hosp hari ni jgk...

    ReplyDelete
  7. sedapnyer tengok makanan kat sini..lapar plk rasenyer..nak klua hari hujan..sejuk2 ni malas nk kmana2..

    ReplyDelete
  8. Anonymous16/1/13 02:06

    QmbXnk http://sinsakuchanel.com/ HxiAdc [url=http://sinsakuchanel.com/]シャネル バッグ チェーン[/url] AoeGiu http://ninnkicoach.com/ IjlTqr [url=http://ninnkicoach.com/]コーチ キーケース アウトレット[/url] KdgZis http://diorautoretto.com/ EnvNzv [url=http://diorautoretto.com/]ディオール 財布 ピンク[/url] VknQie http://nihongucci.com/ DbeEqo [url=http://nihongucci.com/]グッチ 長財布 ピンク[/url] YdvRsw http://longchampnihon.com/ OpiDbw [url=http://longchampnihon.com/]ロンシャン バッグ 新作[/url] KwyOsd http://sinsakuvuitton.com/ WzoQvf [url=http://sinsakuvuitton.com/]ルイヴィトン 店舗 大阪[/url] JnjEpt http://gekiyasuprada.com/ KuwKrt [url=http://gekiyasuprada.com/]プラダ トート バッグ[/url] NejXea http://uggsinsaku.com/ ErkJgp [url=http://uggsinsaku.com/]UGG メンズ スリッポン[/url]

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..