*

Wednesday, 26 September 2012

Tiz Zakiah

 Assalaam..
akk memang minat  pada Tiz Zakiah sejak menonton drama Nur Kasih. rasanya kalau ada anak perempuan lagi..akk nak aje bubuh nama Tiz Zakiah.biar rupanya sama..cun comel cantik dan putih melepak..



bila menyanyi suaranya sedap pulak tu. kalau betul2 dia buat rekoding..jadi penyanyi pulak..habislah penyanyi  lain tak boleh cari makan..hahaha

5 comments :

  1. Tengok juga lagu yg mcm mana sesuai suara dia kakrose. Ada tu yg dia nyanyi dlm filem, tak sedap bg zana.
    tapi dgn aqasha ni memang masukk...hehe

    ReplyDelete
  2. ehem sedap juga kan suara tiz ni..rupa pun cantik..mama suka lakonan ni dlm nur kasih..

    ReplyDelete
  3. munna tak minat sgt dia ni.... tapi sedap juga suara dia dlm video tu

    ReplyDelete
  4. assalam kakyon..acik tak pernah lagi dengar suara dia menyanyi..tengok lakonan je..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..