*

Wednesday, 5 September 2012

gambar raya 2012

Assalaam..
saja akk nak menepek gambar yang dah basi..kenangan raya tahun 2012. tahun ini kami tak dapat nak berkumpul beramai ramai. anak ada 4 orang..semuanya sudah berkeluarga. 2 orang beraya dirumah keluarga mertua. 2 orang lagi beraya bersama akk. lepas raya 2 hari.. masing masing dengan jadual rayanya sendiri pulak. hanya selepas beberapa hari raya baru dapat berkumpul bersama..itu pun tak cukup korem, kurang 2 lagi ahli keluarga..gambar pun macam tak berseri aje..heheh
 dah besar rupanya ahli keluarga akk. insyaallah.. tahun depan bertambah satu lagi..

riz_one n family

riz_2 n family

riz_3 n wife

me n my sweet lovely doters
jumpa lagi..daaaaa...
  terima kasih ye..kerana sudi membaca catatan kakyon@kakrose :)

6 comments :

  1. Oya raya rmh mertua ye kak? tak cukup korumn ni. hehe.

    ReplyDelete
  2. Masa inilah rumah terasa meriah ye KakRose kalau tak berdua je...

    ReplyDelete
  3. best menantu2 nmpk sporting

    ReplyDelete
  4. meriahnye keluarga kak rose :)

    ReplyDelete
  5. meriah raya ni kak yon ye.....

    ReplyDelete
  6. ok la ada jugak gambar raya...saya x da pun..huhuhu

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..