*

Sunday, 2 September 2012

burger bakar ombak rindu..

 Assalaam..
pada malam menyambut hari kemerdekaan, akk pergilah ke dataran shah alam, kekonon nak menyaksikan apa yang dikatakan countdown! entahlah..akk pun tak reti nak mengatakan apa itu countdown ?
rupanya tiada acara apa2 pun malam itu. belum lagi pukul 12 malam akk nampak banyak kereta dah mula beredar meninggalkan dataran.perjalanan pun lancar tiada kesesakan lalulintas.
kami singgah direstoran tat nasi ayam di seksyen 23. mulanya berhajat nak makan sotong kangkong yang memang sedap, tapi bertukar selera pulak sbb ternampak ada menu baru iaitu  burger bakar !!
pertama kali akk makan..setelah heboh di perkatakan tentang keenakan burger bakar nie..hihi
setelah akk makan..apa yang akk nak komen..burger bakar ni tidaklah sesedap mana pun. pada akk sedap lagi burger yg di jual di gerai2 biasa..atau pun MCd. burger bakar ni yang akk dapat rasa hanyalah dagingnya yang berasa asap..heheh
mungkin yang di jual di wangsa maju tu lebih sedap kut!!!!


 burger bakar yang akk oder..ombak rindu..





macam2 nama ada.ada lagi beberapa nama yang akk tak sempat nak potraitkan. mencari2 juga kut2 ada nama burger bakar tiga abdul...hehhe
 

terima kasih ye..kerana sudi membaca catatan kakyon@kakrose.

5 comments :

  1. tetiba teringat GCB kat McD..hihi

    ReplyDelete
  2. klcc rm 18 tu
    habis ke nak dimakan?
    banyak tu

    ReplyDelete
  3. JungRara..
    produk McD memang sedap semuanya..

    ReplyDelete
  4. tehr..
    klau nak makan kena cari kawan utk share.tak habis mkn sorang..

    ReplyDelete
  5. aritu mama ke kota damansara ada satu restoren burger bakar ni..ingat nak beli..tapi ramai sgt org ..hu2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..