*

Sunday, 26 August 2012

masak masak dan makan makan..

 Assalaam..
selamat pagi.
hidup ini tidak boleh lari dari masaalah..
sebesar mana pun masaalah..kena hadapi dengan perasaan tenang dan sabar..
salah satu masaalahnya ialah tak boleh berhenti makan!
hahahahha!

selepas raya pun masih masak memasak..offkos lah makan makan dan makan..
acara makan makan boleh merapatkan hubungan kekeluargaankan! 
apa lagi..masak masaklah..ajak adik kakak abang, ipar duai datang makan makan airtangan masakan kita pulak!
:)))
 
rendang daging yang akk masak semalam
nak resepi ada di sini..

terima kasih ye..kerana sudi membaca catatan kakyon@kakrose.

4 comments :

  1. nyum..nyum..terus lapa perut saya. selamat hari raya cik rose =)

    ReplyDelete
  2. memang tak boleh lari dari masalah
    mesti kena selesaikan juga, baru la boleh tidur lena
    hehe

    ReplyDelete
  3. wkmsallam kak yon..memang betul tu kakyon..mana boleh berhenti masak kan..
    setakat hari ni..setiap hari ada tetamu datang kerumah acik.seronok..setiap hari pagi2 atau petang acik siap2 masak je..sebab datangnya mereka tidak bagi tau..acik cuma bersedia dan alhamdulillah memang ada je rezeki tetamu

    ReplyDelete
  4. ehem mama raya berdua dikg mama yg 1/2 jam dah sampai..he2x..mak mama yg masak..mama tukang makan je..hu2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..