*

Friday, 31 August 2012

kuali memanggang

Assalaam..
peralatan masak memasak baru kepunyaan akk..
senang sangat nak gunakan dan boleh menjimatkan masa dan tenaga dan jimat belanja..
sesiapa yang nak berdiet, tidak sukakan makanan yang berminyak, suka kepada makanan yang berpanggang atau bakar bolehlah beli peralatan ini.murah saja.Dilangkawi harganya RM65 kalau tak silaplah. semua jenis makanan boleh di panggang dengan masa yang tidak sampai 10 minit...

 ia ada beberapa size saje. yang ini paling kecil sekali..

akk mencuba panggang 3 ketul ikan pari dan sebiji kentang. lebih kurang 5 minit sudah masak. kentang masak sepenuhnya dan isi ikan lembut tidak keras.

terima kasih ye..kerana sudi membaca catatan kakyon@kakrose.

8 comments :

  1. assalam..ehem nampak mudah utk menggunakannya..mama pun tgk nak diet ni..hikk2x..

    ReplyDelete
  2. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  3. salam K.Rose.Brand ni murah kat Langkawi ya.Yg atie jual tu brand menang...
    Mmg mudah sgt bila ada pemanggang ni kan..mmg berbaloi membelinya :D

    ReplyDelete
  4. mama..
    memang senang nk gunakan mama..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. outbound dimalang..
    salam kembali..insyaallah akan berkunjung..:)

    ReplyDelete
  7. azatie..
    w'salam.brand menang memang dah tahu qualitynya.ada gerentikan..

    ReplyDelete
  8. salam kak yon ini rinn , giler corelle dulu... rinn pun ada beli kuali ajaib tue... rinn kirim kawan kat langkawi ... belum demo kuali tue lagi ..nanti nak demo lah hehheheheheh..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..