*

Thursday, 30 August 2012

hari jadiku

Assalaam..
 Lama dah nak mengentrykan sambutan birthday akk pada february lepas, tapi tak sempat atau rasa malu lak! hahah
surprise dari anak menantu tapi tidak menjadi..ada saje sebab yang menjadikan maklumat  terbocor..heheh
terimakasih anak anak ku..mama ibu bangga dengan kamu semua..
di kesempatan ini mama ibu bersyukur pada Allah yang menganugerahkan zuriat yang sangat comel semasa kamu masih bayi dan kanak kanak dan anak anak yang aktif, cerdik dan pandai semasa kamu di alam persekolahan. mungkin zaman remaja kamu ada sedikit salah silap yang telah kamu lakukan..itu pun di sebabkan kecuaian kami tidak memantau pergerakan kamu, tapi akhirnya kamu telah bangkit dan menjadi anak anak kebangaan kami. tidak kiralah antara kamu berpelajaran/berjawatan tinggi atau tidak, di mata kami kamu semua adalah sama yang kami lahirkan dengan rasa kasih sayang, walaupun kekadang kami terlepas pandang dan tidak pandai untuk menzahirkan kasih sayang itu. maafkanlah kami!!!!
kami sangat bangga dan sangat  sayang kamu semua!!!
:)))))
 
mama ibu mengucapkan ribuan terimakasih di atas majlis ini..heheh macam berucap dalam majlis politik lak! hahaha..
mudahan kamu semua murah rezeki..tahun depan buat lagi ye..:)))



rasanya macam baru dapat cucu..tetiba jer dah besar..

acara yang menyeronokan..berebut makan, makan, makan..
masa ni apa yang di fikirkan anas dan nora agaknya? makanan tak cukup lagi  ke? banyak dah menu tu!





semuanya sedap2.masa upload gambar ni terliur pulak..rasa nak pergi makan lagi..hihi


semuanya 16 orang ahli keluarga..tak lama lagi bertambah lagi sorang..






minta maaf..gambar bersepah tak ikut susunan. ada masa nanti susun semula.

4 comments :

  1. `hepi belated bezday` buat kak rose..semuga diberkati olih Allah selama2nya..amin..beruntungkan bila dikelilingi olh anak2 & cucu2 tersayang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih mama..amin.
      Sesekali tu jadilah.kita pun paham bila anak dh berkeuarga kan!

      Delete
  2. Lamanya baru update dlm blog? Kakrose beruntung anak2 ingat, mudah2an berterusan setiap tahun....
    Kakrose, zana balik la hari tu.....siap shopping kat Alamanda n Jusco. Kl tak masuk, hujung thn kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sibuk zana semuanya jd lupa. Mintaklah berterusan..

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..