*

Thursday, 2 August 2012

aiskrim magnum almond

 Assalaam..
salam ramadhan..sudah hari ke 13 ke ?
 kakyon@kakrose tunjuk gambar ni bukan nak ajak makan aiskrem.. jangan terliur sudah! kang makroh pose!
semalam..hari ini dalam sejarah..akk bersahor dengan makan aiskrim..hehe..
dah tak tahu nak makan apa waktu bersahor. roti..roti kering cicah sambal, kari, sup dan apa2 yang boleh di cicah lah. tetiba akk teringat ada aiskrim magnum almond dalam peti ais..


 masa pergi beli barang dapur hari tu terpandang aiskrim magnum almond ni. akk beli sebab teringatkan cucu2. mereka  nak datang hujung minggu ni..nak beriftar bersama.
Sebelum ni pernah beli..itu pun sebab dhani n affan yang minta. beli 2 kotak isi ada enam batang. mereka share 5 orang. Oya kata..mesti aiskrim ni sedap. dia pun share sekali..hihi
pertama kali makan pepagi buta.. ~~wahh~~ sekali gigit..krupp! gigitan kedua..krapp! pecah lapisan coklat dan almond yang menyelaputi aiskrim. ~~sejuk..lembut..dan berkrim..masuk kemulut~~uuuuuuhhh.. nyaman dan lazatmya! habis sebatang..sebatang lagi..hihi
habis sekotak kami berdua pulun..hahah
aiskrim magnum yang akk beli ni perasa almond. dia ada berbagai perasa.yang akk perasan ada perasa coklat dan classic.
alhamdhulillah.. sepanjang hari kami tak letih. macam tak percaya aje. selalu tidor tengahari sampai susah nak bangun..semalam sepanjang hari kami keluar rumah dan tak rasa apa2 pun..segar aje badan..
apa pun semuanya kuasa Allah..


terima kasih.. kerana sudi membaca catatan kakyon@kakrose.

6 comments :

  1. tgk macam best..tp tak gemar makan eskrem..untung kan?hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...
    sedapnya kak mkn ais krim..berdua2an..
    salam ramadan
    sama2 kita mengimarahkan bulan yg mulia ini..
    selamat beramal..

    ReplyDelete
  3. aduhai...eskrem kegemaran...dapnyer

    ReplyDelete
  4. ehem..sesekala tukar menu sahor dgn aiskrim sedap jugak..nanti mama try.. :)

    ReplyDelete
  5. salam kak yon..waalls semlm bru mkn jgn ice crem nie kak..dh x kecurr dah he heee.

    ReplyDelete
  6. Cuba aiskrim magnum tadi, memang sedap .. ^__^

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..