*

Wednesday, 25 July 2012

selera ke western food..tak menahan!

Assalaam..
sudah ramadhan ke 4 ye! cepatnya masa berlalu..
menu berbuka semalam..
sudah 4 hari berpuasa..akk belum lagi ada mood nak memasak atau membeli lauk pauk seperti tahun sebelumnya. mungkin sebab kami tinggal berdua saja..jadi selera makan pun dah berkurang. selalu teruja nak memasak atau membeli di pasar ramadhan fikirkan anak anak nak makan..
 semalam pergi pasaraya..membeli barang keperluan dapor dan bermacam jenis ikan. bila sampai masa nak memasak tetiba mood hilang. tetiba teringin nak makan western food pulak. papa cadangkan.. ' beli laa ayammas! ''ok juga!  akk kata..


setengah ekor ayammas perasa blackpepper..roti beli di giant supermarket..kentang putar KFC punya..coslow akk buat..cukup untuk kami berdua.

 dalam pada bermalas malasan tu merajinkan diri juga..hehe
buat agar2 sirap bandung..bubur kacang dan goreng karipap bunga Nora beri masa dia balik kampung hari tu..


cuci mata di bulan puasa..jangan pulak naik selera ye..batal pose nanti ..hihih
jumpa lagi..

8 comments :

  1. salam kak yon..semuanya sedap2 tue..pose2 h ehhee

    ReplyDelete
  2. pestaim ella tgk karipap bunga tu kak.

    ReplyDelete
  3. salam k.rose.Hadoiiiiii...puasa2 ni lain macam lak selera ya ..nk western lak ya.Tkpe la sekali sekala..layan anak tekak.hihihi

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa cik rose <3

    ReplyDelete
  5. salam kenal ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

    ReplyDelete
  6. Kakcik baca catatan di atas sana, kakcik fikir macam mana rupanya karipap bunga.

    Tengok catatan yang ini, baru kakcik tahu rupanya. :)

    ReplyDelete
  7. ehem banyak makanannya..mama & en.hb makan nasi & lauk je..kuih2 takde..hu2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..