*

Friday, 6 July 2012

makna mimpi papa..

Assalaam..
Semalam papa mengadu..sejak kebelakangan ini dia selalu bermimpi. dalam mimpinya itu..papa selalu bergadoh/bertengkar dengan seseorang yang papa sendiri tak kenal. kebetulannya..akk memang selalu tidor lewat dok melayan internet, jadi akk selalu juga nampak papa mengigau seolah menjerit dan memukul2 bantal peloknya. bila setiap kali papa mengigau..akk terus kejutkannya dan suruh dia beristighfar banyak2. pernah sekali..bila dia tengah melibas bantal..terkena pulak kat akk yang masa tu tengah tidor..adohhhh  hai! benggong kojap palo den nie ha!


comeinya papa tidor mcm gmbr google ni..hihi


mimpi papa semalam..papa tengah drive kereta..pastu terlanggar rumah orang. habis roboh rumah orang..batu bata bersepah sepah..katanya.
apalah tafsiran mimpi papa ni ekk? akk pulak jadi susah hati. kata orang..mimpi mainan tidor.kalau dah berulang2..mainan juga ke? hanya Allah yang maha mengetahuinya..


Doa apabila terganggu dan terkejut ketika tidur atau rasa kesepian..
Maksudnya:



Aku memohon perlindungan dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna daripada kemurkaanNya dan azabNya, daripada kejahatan hambaNya dan daripada hasutan syaitan-syaitan dan daripada syaitan mendekatiku.

5 comments :

  1. Harapnya yg baik2 saja ye kakrose.
    Nasib baik libas bantal, dibuat libas parang? huhu...bahaya papa ni.

    ReplyDelete
  2. Didoakan yg baik2 sahaja utk kak rose sekeluarga

    ReplyDelete
  3. insyaallah zana.harapan takde apa2 berlaku.
    hehe..tu sbb akk bio dia tido dulu..takut kena libas..*alasan nak bertenet..kihkih..

    ReplyDelete
  4. Mak Lagenda..
    Amin..terimakasih mak..:))

    ReplyDelete
  5. assalam akak..mimpi mainan tidur..mama juga kerap bermimpi buruk..harap2 kita semua dilindungi olh Allah selalu..amin..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..