*

Monday, 30 July 2012

kakyon@kakrose sudah salah sangka

Assalaam..
bersua kembali..
ada lagi catatan yang belum kakyon@kakrose entrikan..
hari sabtu lepas..*ini kes malas nak masaklah ni..lagipun badan rasa macam tak sihat sangat*.. akk ke giant membeli barangan keperluan dapur. otw balik..singgah di kedai ayamas di seksyen 18 shah alam. beli ayamas lagi! ayam ini saja yang buat akk berselera makan tau!.dah tua2 ni selera punyalah banyak ragamnya!ermmmm..
sementara tunggu papa pergi beli akk tunggu dalam kereta.akk terpandang seorang remaja pekerja KFC sedang buat sesuatu. tengok gambar tu apa yang remaja lelaki tu buat?

 masa mula2 akk nmpak dia bawa kotak KFC tu keluar sambil pegang2 isi didalamnya ..akk fikir budak ni tak puasake? elok dia duduk kat situ seolah nak makan aje gayanya..
sebenarnya...akk takut nak curi gambar dia secara  terangan. akk kebelakang sikit nyorok depan poster gambar Dato' Najib..

 elok aje akk fokus hempon akk..tetiba muncul sicicat tu..hihi.wat suspen aje. klau tak pose sekalipun takkan budak tu nak makan kat situ ekk? jauh nau akk memikir..hehe

anak siapalah nie.sejuk perut ibu yang mengandungkan dia.moga remaja ini mendapat keberkatan dalam kehidupannya di dunia dan juga akhirat..amin.
 

terimakasih..kerana sudi membaca catatan kakyon@kakrose

6 comments :

  1. amiin..lhmdulillah bhagia hati ibu dia

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah,seorg remaja yg sungguh baik hati.

    Tu la kak..jgn salah sangka lg tau.hikhik

    ReplyDelete
  3. alahai bagusnya budak tu..

    ReplyDelete
  4. mulia sungguh hatinya kak:)..sapalah tukan leh wat menantu.he hhee

    ReplyDelete
  5. ehem..anak sapalah tu..bertuah ibu/bapanya punya anak yg penyanyang begitu..hu2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..