*

Friday, 13 July 2012

cerita pagi jumaat

Assalaam...
alhamdhulillah..bersyukur pada Allah..
Baru beberapa bulan lepas..akk berangan  *  berjimat cermat, simpan sikit budget harian untuk membeli sesuatu * nak membeli tupperware, untuk membawa bekalan bila balik kampung masa raya nanti. tupperware yang ada sekarang pun sudah lusuh dan memang perlu di ganti baru.  sementara menunggu budget lepas cukup bulan nanti..tetiba akk terima hadiah dari sesesorang yang sangat baik hatinya. bukan sbb dia bagi hadiah pada akk, akk kata dia baik hati. tapi banyak perkara yang baik dia dah buat  pada akk.
ini bukan kali pertama akk terima hadiah dari dia..boleh dikatakan hampir setiap tahun..ada saja hadiah dari dia.
tak perlulah akk kisahkan apa benda baik dia dah buat kan..
beliau ialah bos Oya..seorang bukan muslim..
nampak gayanya..tak perlu laa akk beli tupperware tu ye! budget yang ada..boleh laa akk simpan dulu dalam buku simpanan..:)))
dengan izin Allah jua..

pink hijau..warna kesukaan  akk sekarang ni. isi makanan dalam tu..bertambah sedap rasanya.papa pun bertambah seleranya..hehe


 bila dibuka..rupanya ada isi dalamnya..:)

bila rasa sepotong..jadi dua potong..dan potongan seterusnya..yummmy!! seedaap!!
memang tak rugi kalau beli. ehh promot pulak! akk tak jual tau! kalau nak beli carilah ramai pengedar kat luar sana..: ))

jumpa lagi..sayang semua!

10 comments :

  1. nk hntr kt sy kn? kn kak? hehehe

    ReplyDelete
  2. Org memebri kita merasa. Kek habis tuperware masih boleh guna sampai bila-bila. Bestnya:)

    ReplyDelete
  3. Salam K.Rose.Alhamdulilah,org memberi..kita bersyukur.Rezeki yg tak di dugakan kak...

    ReplyDelete
  4. saya pun suka tupperware. sedap eh kek tu kak?

    ReplyDelete
  5. anies..
    hantar gambo aje ye..hehe

    ReplyDelete
  6. kak zakie..
    orang memberi..kita merasa..
    klo selalu beri..kita lagi suka..hehe

    ReplyDelete
  7. azatie..
    bersyukur dgn nikmatnya.ada masanya kita memberi..ada kalanya kita pulak menerima..

    ReplyDelete
  8. kakchik@ella..
    sekali hadap habis.sedap!:)

    ReplyDelete
  9. hari2 dapat pun tak kisah ni
    hehe

    ReplyDelete
  10. untung oya ada boss yg baik hati camni..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..