*

Wednesday, 25 July 2012

cerita ramadhan 2

Assalaam..

Puasa hari kedua. Oya n Anas berbuka di rumah...
kan dah kata akk takde mood nak masak..
Oya mintak masakan sotong masak lemak. akk pulak rasa nak makan yg masam2. jadi akk masaklah ikan kembung masak pindang. tumis sayur bayam..pastu goreng ikan dan ikan masin..
 juadah lain..tepung pelita nazry beli, karipap bunga Nora beli..bubur lambuk papa bawa balik dari masjid masa dia pergi solat asar di masjid.
pergh!..berselera mereka makan sampai tak cukup nasi..huhuh

*_*

sampaikan akk pun dah lupa berapa banyak nak masak nasi..hiiiii
selalu masak untuk dua orang ajer kan!

jumpa lagi..sayang semua..:))


5 comments :

  1. assalam kakyon..tang lupa nak masak nasi tu..acik teringat dulu2 kalau balik kampung adik masak nasi mesti tak cukup..dah terbiasa masak sikit untuk 3 orang je katanya

    ReplyDelete
  2. berbuka ramai2 macam ni memang best
    boleh terbalik periuk nasi
    Hehe

    ReplyDelete
  3. bestnya akak berbuka dgn anak2..mama berdua dgn en.hb je..hu2x..

    ReplyDelete
  4. dap nye lauk maklong

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..