*

Monday, 11 June 2012

ulang tahun kelahiran papa..

Assalaam..
bila Oya tanya.. "ibu tak buat makan2 ke besday papa nanti?
akk jawab.."ibu malaslah dik..sape nak tolong ibu masak nanti ! awak bukan boleh tolong ibu lagi dah!
takpe..kita orang nak booking tempat, nak belanja papa makan!
nak makan dekat mana dik?
ikut ibula....* ekekek..papa yg ampunya besday..tanya ibu plak nk makan kat mana? heheh* tapi kak Nora cadangkan nak ajak makan dekat Aroma Ikan Bakar diJeram..
oklah tu..ibu ikut ajer.ibu pun tak pernah lagi makan di Aroma Ikan Bakar di Jeram..
Sebenarnya..akk sudah lama teringin nak makan disitu. Tapi..bila setiap kali akk pergi..mesti tempat tu fullhouse..maka setiap kali itu jugalah nafsu nak makan di situ terbantut. *ini kes malas nak beratur dan berebut meja makan dan juga parking kereta* Dikatakan juga masakan di situ sangat enak dan lazat..maka bertambah terujalah akk dan papa nak makan di situ..tambahan pulak anak/ menantu nak belanjakan!..THankQ pada semua anak/menantu..we luv u all..muaaaaaaaaaaaaaa!!!!

realitinya..bila dah makan di Aroma Ikan Bakar Jeram..barulah tahu..yang dikatakan enak dan lazat itu hanyalah biasa2 aje..huhuh
lebih sedap kalau masak sendirikan!!..heheh

jom layan menu2 yang sempat di photo..
ketam goreng telor masin

 asam pedas ikan pari..kalau bubuh lada hitam sikit mesti kawkaw punya..


sotong goreng tepung dan telor bungkus..

jenahak bakar, terubuk bakar,kerang bakar, sup sayur dan kailan goreng..tak sempat nak buat tayangan perdana dah selamat kena kisar..heheh
teringin..terliur..pergilah makan dekat Aroma Ikan Bakar Jeram. Akk cerita sikit2 yang elok jer..selebihnya rasailah sendiri..hihihi

4 comments :

  1. ketam memang nmpk sangat marvelous

    ReplyDelete
  2. salam kak..
    Dah selalu sgt baca komen mengenai aroma ikan bakar..dan pernah terkena pun..(x sedap le tuu)
    w'pun begitu pengunjung ttp ramai sbb nama dan kedudukan..
    kak..jom buka kedai makan..hihi

    ReplyDelete
  3. Cikilolo..
    sedaplah jugak..

    ReplyDelete
  4. JungRara..
    indah khabar dari rupa aje.kesian pengunjung..rasa mcm tertipu plak.huh

    nak mkn sendiri pun kena beli..camne nk bukak kedai makan..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..