*

Wednesday, 27 June 2012

papa dan samsung galaxy tapnya..

Assalam..
terasa lucu sangat bila papa dah pandai mengunakan Samsung Galaxy Tabnya..
sebelum tidur..papa pastikan dia membuka tabnya.
dia bukan berblog ataupun berFB..dia cuma mencatit apa2 kerja yang di buatnya sepanjang siang harinya..hehe


*teringat akk pada tahun 1990an..masa tu zaman JARING talian internet pertama yang akk langgan, cara inilah akk belajar mengunakan komputer.lama kelamaan bila dah biasa dengan segala isi benda dalam dan luar kumputer..barulah berjinak2 dengan dunia maya pulak..hahah*
papa baru hendak belajar. pada akk tidak mengapa, lebih baik belajar sekarang daripada tidak tau mengunakan kumputer dan melayari internet. nanti dikatakan buta IT pulak.
sejak papa membeli Samsung Galaxy Tab..dia lebih rajin belajar mengunakannya, berbanding semasa mengunakan nettbook dulu..
apa yang melucukan..semalam semasa papa melayan tv cerita P.Ramlee *aktiviti mingguan dia* sempat juga dia berinternet. entah apa yang ditaip/dicarinya...tetiba jer keluar blog PAPA GOMO..haha
akk tergelak besar..kahkahkah..
amboi!!papa dah pandai cari bahan berita!!! heheh

7 comments :

  1. mcm bos aku. pun gile jugak catit nota dalam tab. semua benda hujung jari skang. chis

    ReplyDelete
  2. tab lbh ringan banding NB sbb tu org rajin mengusungnya ke sn sini..tk tu..nk tido pon layan tab jg hehehe

    ReplyDelete
  3. assalam papa dah pandai, `mama` pun mesti dah pandai juga guna tab utk buat entry kan?..

    ReplyDelete
  4. munna ada belikan anak tablet....tapi umminya yg lebih2 main .....

    ReplyDelete
  5. Comot la tablet tu lepas ni...haha..mcm zana usung kedapur kedepan hari2, terutama cari resipi nak masak.

    ReplyDelete
  6. memang seronok dengan tab ni sebab ringan je

    pasal belajar pula, memang kena belajar sampai bila dan memang banyak benda yang nak dipelajari

    tak pernah habis

    ReplyDelete
  7. canggih zaman skrg, dulu2 nk dpt intenet pun susah, skrg kat tab setebal buku nota pun dh dpt intenet

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..