*

Friday, 1 June 2012

majlis sanding sebelah Nazry di PICC 6 bulan lalu..

Assalaam..
Lama sangat tunggu gambar2 majlis kawin Nazry Oya nak siap. Sementara tunggu gambar2 yang diabadikan olih jurufoto pro siap..layan dulu gambar2 yang ditangkap olih jurufoto amathur. dah 6 bulan tunggu..tak siap2..lama tu..huhu
majlis sanding dipihak sebelah Nazry di ada kan pada 27/11/11 jam 8.30 malam di dewan PICC PutraJaya. Dewannya yang besar.. boleh memuatkan seramai 1000 orang tetamu dalam satu masa. Jemputan 1000 orang tu termasuk sebelah pihak akk yang datang seramai 100 lebih orang. majlis bertemakan ala-ala bollywood.. meriah dengan warna warni..di sana ..sini..

jom kita layan gambar2 ni dulu... 







my gadisku..ada ghupe madhuri dixit tak?




 saleh family+kasim family= gempakkk!


my gadisku..bersama kekandanya..Ella..


7 comments :

  1. alaaaa .. lamanya bru blh bca entry ni. Oya pun dah nak bersalin dah. hehehe.

    ReplyDelete
  2. majlis meriah yang akan dikenang sampai bila2

    ReplyDelete
  3. kakchik..
    n3 tertanggoh..hehe

    ReplyDelete
  4. tehr..
    a'ah..org dpt menantu sulung..meriah majlisnya..

    ReplyDelete
  5. lamanya nak siap? nanti Oya bersalin, bawak kat jurufoto tu, ambik gmbr baby pulak...mesti baby 2 tahun baru siap...haha...kak rose jgn marah.

    masih tak boleh komen ye?

    ReplyDelete
  6. heheh..nk wat camne zana.juru photo tu pun kawen juga.
    blog zana dh belog akk kut!

    ReplyDelete
  7. ehem meriah majlis tu..
    yg pakar pun selalu lambat jugak siap gambarnya..hu2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..