*

Friday, 15 June 2012

Jumaat yang barokah..

Assalaam..


selepas solat subuh tadi..tetiba akk teringat tak lama lagi nak menyambut ramadhan..seterusnya.. nak menyambut raya. persiapan raya selalunya akk buat awal dan ala kadar aje. dah berusia ni..takde lagi keghairahan untuk beria2 sangat.setakat apa yang ada aje!
tetiba akk teringat..akk ada dapat beberapa pasang baju dari orang2 yang dekat di hati akk.2 pasang dari kakchik@ella adinda manja kesayangan..sepasang lagi dari ahli kumpulan marhaban.. sehelai selendang dari seorang kawan rapat dan sepasang telekong yang Anas belikan semasa dia ke Jakarta bulan lepas.
tahun ni akk tak perlulah berbelanja untuk membeli pakaian raya..Alhamdhulillah..semuga mereka2 ini di murahkan rezeki dan mendapat keberkatan hidup di dunia dan juga  akhirat..Aamiin..


baju pasang pemberian kakchik@ella. 
..sedondon pulak dengan selendang..
sepasang telekong dari Anas
biasanya..setiap kali nak menyambut ramadhan..akk akan membeli telekong baru buat ganti telekong lama untuk di pakai ketika solat terawikh. takkan raya aje berganti baju barukan? telekong pun kena berganti juga!..





10 comments :

  1. vogue lah cik rose raya thn ni..hihi

    ReplyDelete
  2. jadilh nenek d'vogue..hehe

    ReplyDelete
  3. Ya Allah kakkk .. ella pun dah lupa ella bagi akak kain kelabu tu. hihihi.

    ReplyDelete
  4. kakchik@ella..
    memang akk simpan nk buat pakai raya..

    ReplyDelete
  5. rmai yang buat persiapan awal
    apa pun hal, memang kena awal, kan
    hehe

    ReplyDelete
  6. tehr..
    semuanya kena rancang awal..senangkan..:)

    ReplyDelete
  7. assalm kak rose..sama l ngan acik..telekung baru tetap nak beli..dah beli nuntuk solat tarwikh..beli jugak untuk solat sunat idulfitri

    ReplyDelete
  8. ehem..semuanya baru raya tahun ni..mama takde baju baru pun..he2x..kain ada tapi tak tempah pun..tahun ni mood beraya takde.. :(

    ReplyDelete
  9. Acik Erna..
    ye wajib shopping telekong 2 pasang..:)

    ReplyDelete
  10. mama..
    tak semua baru mama. ala kadar saje..
    nape mama tak tempah? akk faham situasi mama.akk pernah laluinya.jom kita happy2 n ceriakan raya kita..yess! mama kuat n sihat!

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..