*

Sunday, 24 June 2012

apa masalahnya..

assalaam..
kenapalah agaknya..notebook akk ni meragam!

tak payah lah kau terajin sangat wahai noteebook .aku tekan kau sekali jer..kau keluar sekali aje sudahlah..tapi kau keluar bebanyak kali puulak..letih tau.. asyik nak mengguundo kebelakang jer! 
kerja2 aku pun jadi lambat..hhuhu.
nak kata kau dah uzzur tak juugak.. cuma kauu ni jarangg di gunaa..wwalauu pun aku beeli kau dah lama..huhu
apalah penyakit kauu ni ye?

cik google puunya niee..

10 comments :

  1. nampak kena sedut habuk2 kat keyboard tu

    ReplyDelete
  2. Apa benda tekan sekali keluar banyak kali tu? hurup2 ke? Keyborad rosak ke kak rose?

    ReplyDelete
  3. try cungkeh backspace key then pasang balik.. tak pun cari USB keybord

    ReplyDelete
  4. ehem..kena anta services tu akak..hu2x..

    ReplyDelete
  5. Cikilolo..
    haah masaalah keypad kot..

    ReplyDelete
  6. tehr..
    tak mungkin berhabuk..sbb tuan dia jarang guna.guna sekali sekala jer.virus kut.

    ReplyDelete
  7. LadySunShine..
    tekan sekali huruf kuar banyak kali.masaalah keypadke?

    ReplyDelete
  8. Nazri..
    chungkeh2 kang tak reti pasang balik..hihi

    ReplyDelete
  9. mama..
    nak cari jalan kuarkan duit aje kan?huhu

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..