*

Tuesday, 22 May 2012

serampang dua mata..



Assalaam..
selamat malam..harap2 sihat semuanya..
rasa hati malam ni nak terjah blog kawan2 yang dah lama akk tak terjah. akk dapat call laa pulak..yang malam ini ada perjumpaan ajk rukun tetangga. Adalah perkara yang urgent sangat nak di bincangkan tu!!..
sementara tunggu papa balik dari surau..akk buat lah n3 ni..sebelum pergi kemesyuarat. bukan ke dah dekat nak pilihanraya ni..macam2 lah aktiviti kemasyarakatan yang hendak dirancang. huhuhuk
aktiviti yang di rancang dan akan di buat biasanya..biasa2 aje. ala ala serampang dua mata gitu! tembak yang ini.. akan berharap yang lain pun tertembak juga!!..heheh





pssst..akk pun tak pernah tengok serampang dua mata tu macamana. tengok gambar cik google je..





4 comments :

  1. oooo....ni rupenya cik serampang dua mata

    ReplyDelete
  2. rs nyer tu hanya bidalan je..

    ReplyDelete
  3. hikk2x..mama baru pertama kali nampak serampang dua mata ni..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    Lamanya tak singgah sini..
    Biasalah.. pakai serampang dua mata tukan lebih menguntungkan..
    Ada sesetengah org tu pakai serampang bermata-mata lagi.. hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..