*

Tuesday, 8 May 2012

rindu nak update blog

Assalaam..
hampir dua minggu akk tak bersiaran..tetiba malam ni terasa rindu yang meluap2 bagai gunung berapi nak update blog yang tak berapa nak suam kuku ni..
sebenarnya..bukan tak nak atau takde masa nak mengupdate blog ni...tapi akk tengah sibuk berkemas halaman rumah dan dalam rumah yang berserabut selepas di renevet. maklum ajelah kan..bnyak benda kena di susun atur semula..
talian PI akk ni pulak..dahlah lembab sejak kebelakangan ni..kekadang dia hang terus takdok line..huhu



25 april..kami ke pulau mutiara..ada urusan kerja. lama tak buat kerja ni dah..semejak disini..
jam 11 pagi kami keluar rumah..jam 11 malam kami dah sampai rumah. duduk 12 jam  dalam kereta sangat memenatkan..tambah pulak dah usia seperti kami ni.kerana ianya satu tanggung jawab..kami laksanakan juga tugasan tersebut.





3 comments :

  1. ehem..akak dah jadi mama..terpaksa juga keluar kawasan kerana `kerja`..hu2x..esuk mama keluar kawasan..kePD lagi..hukk2x..walaupun dekat-2jam je dah sampai tapi rasa penat juga duduk dlm keta..

    ReplyDelete
  2. memang banyak kerja tu bila renevet rumah

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..