*

Friday, 18 May 2012

kalau dah lembu..

Assalaam...
tak pernah di buat dik akk selama usia akk ni..akk mengangkut najis..heheh.
bunyi macam geli aje kan? najis sape pulak ekk ?


Semenjak akk bertanam tanaman rose ni..akk sering melayari FB group yg berkaitan dengan tanaman rose. akk teruja melihat tanaman rose rakan2 di FB subur dan gemuk serta mengeluarkan bunga yang sangat cantik. Bermacam kaedah di guna untuk menyuburkan dan menjadikan pokok rose mereka sihat. akk kutip ilmu yang dearang ajarkan dan praktikkan di taman rose akk. bermacam jenis baja yg akk beli. pendek kata..asal ada orang rekemen..kata baja ni bagus dan sesuai dengan pokok rose..akk akan beli..kopak juga laa poket akk..huhuhu
ini taman rose cik google..akk berangan je!..





terbaru mereka kata..baja paling baik ialah tahi lembu...heheh
hahahah..hihihihi...ngeeeeeeeeeeeee....mana pulak akk nak cari ni?.........
tetiba akk teringat di sini ...


akak membayangkan.. mesti ada ladang lembu berhampiran di sekitar kawasan perumahan akk ni. boleh mintak sikit atau beli ke. jadi..petang semalam akk n papa pun saje2 jalan merayau2..naik kereta laa sepanjang jalan tepi2 kawasan perumahan akk. allamakk!!!  hahahaha...ketawa besar akk tau! apa yang akk nakkan ada di sini rupanya...heheeh. apalagi..akk pun mengangkut si kaudang *sib baik dah kering..senang sikit nak ambik* masuk dalam plastik yg memang tersedia ada dlm kereta bawak balik. papa kata..demi pokok2 rose awak, awak sanggup angkut kaudang tu masuk dalam kereta ye!.
demi minat dan nak memuaskan hati..apa pun dihadapi..hihihihi


lepas ni pokok2 rose akk mesti sangat happy.. dapat makanan yang sodap!..heheheh.
boleh cepat beso n keluarkan bunga banyak2 ye!  :))))))))

4 comments :

  1. Haha...berkorban apa saja demi pokok bunga tercinta.....jgn bercampur dgn taik anjing sudaaa...panas pokok tu...hehe

    ReplyDelete
  2. ehem..rajinnya akak..mama beli je rose kat kedai..hu2x..

    ReplyDelete
  3. ooo baja asli ni
    boleh cuba nanti
    ada banyak kat kawasan kami ni

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..