*

Monday, 28 May 2012

Bukit Gambang Resort City

Assalaam..
Aktiviti percutian keluarga akk tahun ini..kami ke Bukit Gambang Resort City. terletak lebih kurang 35km dari bandar Kuantan dan 218km dari Kuala Lumpur. Idea bercuti kesini..datangnya dari angah..setelah kami membuat perbincangan.
akk nak cerita lebih2.. seronok ke tidak bercuti kesini pun tak reti..sebab memasing ada persepsi sendirikan.nak tau seronok ke tidak..kena datang sendirilaa. pada akk kira oklah..tak tau pulak pada orang lainkan. klau ada kekurangan serba sedikit tu biasalah.kalau dah ramai sangat orang..pengurusan pun mesti jadi tongang langgang. lainlah kalau pihak resort mendapat seorang pengurus yang memang perfect!!!
semasa breakfast..punyalah ramai orang..sampai suatu ketika makanan dan meja makan pun tak cukup.. sampai ateh kata.." macam makan kat rumah kenduri khawin pulak! "..hahahah

layan lah gambar kenangan kami di bukit gambang..












12 comments :

  1. saya org kuantan pun tak penah pegi lagi sini. Bila dengar cerita selalu sesak, rasa mcm seram je nak pegi. Hehe.

    ReplyDelete
  2. Dah lama berangan nak pg sini. Kak yon duk chalet kat sini ke?

    ReplyDelete
  3. memang seronok ni budak2 main air
    musim cuti sekolah ni, memang elok sangat jalan2 makan angin

    ReplyDelete
  4. LydSunshine..
    memang sesak..pengurusan pun tak berapa cekap..

    ReplyDelete
  5. zures..
    pergilah..klau tak cuti sekolah tak sesak sangat kot.akk tido chalet kat situ..harga pun berpatutan..

    ReplyDelete
  6. tehr..
    seronok melayan budak2 main air.mak bapa..atok nenek pun main sekali..hhihi

    ReplyDelete
  7. Seronok bermandi-manda... :) Belum pernah sampai ke sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2 seronok la..jom cuti2 M'sia,,

      Delete
    2. budak2 seronok laa nur.. jom cuti2 M'sia..

      Delete
  8. Bukit Gambang ni dlm mimpi je kakrose, tunggu bercucu kot baru smpai...haha..

    Kakrose dah kurus ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurus? hehe.. lapo jer.. nengok zana masak sedap2. ngeee

      Delete
  9. takkanla smpai camtu zana.. insyaallah ada rezeki smpai..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..