*

Tuesday, 15 May 2012

asik berfb..hari ibu dah terlepas..

Assalaam..
bersiaran kembali...
lama jugak akk tak membebel kat sinikan? mana taknya..asik membebel kat FB aje..hehe
sejak kebelakangan ini akk lebih tertarik melayan FB. banyak benda juga yang akk belajar dari FB nie.Bukan setakat membaca/bersembang2 kosong..membaca gurau senda derang sebagai penghibur..mana2 posting yg berilmu pun boleh di kutip sebagai panduaan..

sejak kebelakangan ini akk juga rajin membaca blog2 politik. tak kiralaa yang pro ke..tak pro ke..semua akk baca. pandai2lah menilai baik buruknya. betulke.. tak betul ceritanya..hanya Allah yang mengetahuinya...

Sambutan hari ibu dah lepas. Tidak terlambat lagi kan.. kalau akk nak ucapkan 'selamat hari ibu' buat rakan bloger akk. semuga anda semua di limpahi rahmat yang berterusan..bahagia dan gembira bersama keluarga dan menjadi seorang ibu yang solehah.
amboii! seronoknya 'sambutan hari ibu' rakan2 blogger semua kan?

'sambutan hari ibu' akk bertukar daripada biasa..heheh
selalunya anak2 yg belanja akk pergi dinner. kali ini akk pulak belanja dear orang..
sesekali memberi laa pulak kan..selepas kerapkali menerima..ye tak?
 tempah meja di D'Palma seksyen 19 Shah Alam.

menu yg paling menyelerakan..masih terasa2 di mulut nie..

 ala ala charlie angels gitu..heheh

 hahaha... dua2 botak..mereka selesa begitu di sbbkan kebizian tahap melampau. tak yah minyak n sikat rambutkan. syampoo pun jimat or tak yah..heheh

dua orang tengah kuat makan. yg sorang tu berisi..oklah jugak. yang sorang lagi tu memang maintain berisi..apahal nak mkn banyak2. sorang lagi..makan banyak pun no hal..memang selim gitu..hehe

1 comment :

  1. assalam kakyon..`selamat hari ibu` utk akak juga..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..