*

Tuesday, 10 April 2012

seliper jepun

Seliper jepun keluaran bata.. 
femes tu!
seingat akklaa..akk belum pernah membeli atau memakai seliper jepun.. 
 tak kirala.. kekedai ke..kepasarraya ke.. atau kemana2..
akk lebih selesa memakai kasut jenis bertumit ..
kalau ada pun memakainya ..semasa zaman akk kecik2 dulu..
itu parent gue yang nukuee..hihi

hari ini..tetiba teringin nak membeli/memakai seliper jepun..hahah
sebab terikut2 papa laa ni !!..hihihi
papa kira oklah jugak.. kalau pakai seliper jepun..
kaki dah cukup cantik..kuncup muncup dah..
kaki akk ni..belum cukup comel untuk menyarung seliper jepun..ekekeke

kaki kembang semangkok!!heheh
tapi akk kena pakai jugak seliper ni..sbb esok akk nak bercanda di tepian pantai pulau tioman ...
takkan nak pakai kasut tumit tinggi pulakkan ? ngeee....
nak ikut!!...jom kita ke pulau tioman!!

6 comments :

  1. wah, ke tioman nampaknya
    pernah gak sekali ke tioman
    Memng cantik sangat taman laut kat sana

    ReplyDelete
  2. ehem..bercanda dipulau tioman dgn selipar jepun..hikk2x..`hepi holiday` kakyon..

    ReplyDelete
  3. hihi..selipar jepun,kenapa diberi nama selipar jepun ye,saya pun dari kecik pakai aje selipar ni..hihi..

    happy holiday dear :)

    ReplyDelete
  4. WAH! BESTNYA NAK BERCANDA-CANDA DI TEPI PANTAI YE KAK.....

    ReplyDelete
  5. Cikgu fahmi kata, ni selipar pergi jamban...hehe...tp skrg dah popular kan kakrose. Org bw pergi bercanda tepi pantai lagi. Jaga2..kulit kaki mudah gelap pakai kasut mcm ni.

    ReplyDelete
  6. nak ikuttt Kak Yon..tak pi pun Pulau Tioman...huhuhu

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..