*

Tuesday, 10 April 2012

hati dan perasaan

hati dan perasaan..
hati dan perasaan sendiri pun kekadang tak boleh di duga..sesuka hati aje nak rasa apa..
ini kan pula.. nak meneka hati dan perasaan orang lain kan? 
apatah lagi nak menyelami kedasar hatinya..huhu
hati hati..menjaga hati..
nanti terluka hati sendiri..
hati hati juga mengambil hati..
kelak menjeruk perasaan sendiri..


suka dengan kata kata nie..
today and every day, you're in my heart to stay.. 




12 comments :

  1. jangan sampai dok makan hati dek nak jaga hati org...

    ReplyDelete
  2. kamsiah..
    budaya kta..lebih menjaga hati orang lain dari menjaga hati sendiri..

    ReplyDelete
  3. hm, sye br terbaca kt fb, berdosa klau terasa hati ngan org lain...

    ReplyDelete
  4. Ayuni..
    OOooo ye? terimakasih share kat sini. jadi takyah lah kita cpat terasa hati dgn perkara yg kebetulan berkait dgn kita.

    ReplyDelete
  5. Walaupun jenis hati susah nak terasa.. tapi sebagai insan biasa-biasa ada ketikanya hati terusik jua.. Almaklum, soal hati sukar diduga..

    ReplyDelete
  6. benar kata pepatah rambut sm itam hati lain2

    ReplyDelete
  7. memang kadang kita terlalu nak menjaga hati orang sampai terluka hati sendiri

    ReplyDelete
  8. Norsalmi..
    ye..ada masanya hati ni mudah sangat terusik..kecik jadinya..

    ReplyDelete
  9. anies..
    pandai org dulu cipta kata pepatah ye..
    kata pepatah baru pulak..rambut dah beruban..perangai kalah orang muda..hehe

    ReplyDelete
  10. Acik Erna..
    janganlah terlalu menjaga hati orang..sampai melukanan hati sendiri..

    ReplyDelete
  11. suka hati ayam goreng je
    hehe

    ReplyDelete
  12. assalam kakyon..memang susah jadinya bila membabitkan tentang `hati & perasaan` ni kan !!!..hu2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..