*

Monday, 9 April 2012

ABPBH 2012



macamana ntah.. boleh akk terlupa yang malam tadi ada ABPBH 2012..
tahun2 sebelumnya..rajin juga menonton..

akk leka berblog..papa leka tengok TV..
dengar dari jauh.. macam ada program penyampaian hadiah..nyanyian. ingatkan tv1 ada program nyanyian..sbb papakan suka nonton tv1..jadi akk buat derk aje..

bila dengar nama Siti Nurhaliza di sebut..akk terus keluar dari bilik..
dan menonton bersama papa..
kenapa tetiba..akk rasa macam ada sesuatu yang tak kena dengan Ct ni..
akk dah rasa tak selesa dengan cara berpakaiannya..huhu

kebanyakkan semua artis  terutamanya wanita sudah tidak dapat menarik minat akk untuk terus menonton program tersebut..
kan ke bagus kalau semua artis wanita berpakaian seperti Erma Hasmee..Wardina dan yang sewaktu dengannya..sejuk hati makcik2 yang menonton..:))))
yang sempat akk tonton..Ziana Zain, Mas Idayu dan Fasha Sanda yang tak berubah gaya penampilannya..
yang muda2..akk tak kenal..
Raja Azura..kesian a'hkak tu! kembali ke zaman remaja..walau anak dah dua..sampai tak cukup kain nak pakai!..hukhukhuk
bila sampai giliran Amy search..hurrrrggggg..cukuplah tu..
waa tido dulu erkkk!
sebelum tidor..lupa nak kata yang akk suka Ramlah Ram bertudung..tapi mengubah wajah jadi cun tu yang dah jadi kureng minatnya..hehe
apapun.. tahniah buat double A. Aaron Aziz memang layak pun menang  anugerah bintang paling popular 2011. ABPBH 12 menyaksikan ramai artis baru sebagai pemenangnya.

6 comments :

  1. x tgk pon lps maghrib trus zzzzz

    ReplyDelete
  2. Saya setuju sesangat atas komen Puan...

    ReplyDelete
  3. salam K.Yon.Mlm tadi atie ngan HB g mkn2 kat luar...balik umah layan bola kat channel sukan ASTRO :D

    ReplyDelete
  4. anies..
    zzzzzzzz..lagi best..:)

    ReplyDelete
  5. Mak Wardah..
    terimakasih..pandangan peribadi akk aje..

    ReplyDelete
  6. atie..
    lebih minat bola ekk.akk bola ni kurang minat..tengok keputusan kat surat khabar aje..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..