*

Tuesday, 27 March 2012

makan di mana? serai!!

Assalaam....
~ cerita hari minggu lepas ~
kekadang rezeki yang datang tidak kita sangkakan kan!
kata orang rezeki jangan di tolak..
walaupun dah rasa kenyang..kalau ada orang nak belanja makan..pasti tak tolak kan..
akk dan oya baru habis makan dan berehat..tetiba along call..illa ajak lunch kat luar..
hahaha..ada ke ruang lagi nie yg boleh di isi..hehe
boleh lagi..
kata orang..sepenuh2 beg, takkan sehelai tuala pun tak boleh masuk!
jom layan menu masakan di restoran Serai yang terletak di Seksyen 4 Shah Alam.


pertama kali makan..ayam masak hijau dicampur terung dan kacang panjang.sedap!!

asparagus goreng belacan

tak pasti ikan ni masak apa..

sotong goreng tepung..feveret cucu2. tomyam yg kaw..kaw punya..

oya jr. n kak pia. mantain senyum kak pia..jangan buka mulut..heheh

si photogenik aya n affy..buat apa tu?

11 comments :

  1. mcm best je tmpt ni. sedap tak kak?

    ReplyDelete
  2. best x?
    harga mcm mn?
    kiebersihan?

    ReplyDelete
  3. Pada pendapat saya kurenggg... tak sedap sekali jer pergi rasa tak kot..ampun kak..skdr luahan hati dan rasa

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. sotong goreng tepung tu memang best
    kecur pulak liur
    hehe

    ReplyDelete
  6. wah..mama tak pernah kesana lagi..nak try jugalah nanti..ehem sedapnya !!..terliur mama..ha2x..

    ReplyDelete
  7. kakchik..kira oklah..:)

    ReplyDelete
  8. anies..
    bolehlah..tak pasti sbb orang belanjakan..tempat bersih.nmpk gaya pekerja org tempatan..

    ReplyDelete
  9. ziana..its ok..lain org lain selerenya kan..

    ReplyDelete
  10. tehr pun kecur tengok sotong goreng tepung.klu msk sendiri lagi sedaapkan..tambah bumbu..

    ReplyDelete
  11. mama trylaa..tukar2 selera ekk..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..