*

Friday, 2 March 2012

kenapa bos marah..

Assalaam..
Alamak! Bos dah marah!!hehe
Sebab..
Ada orang sesaja suka tukar jadual..
Ada orang sesaja suka buat pertukaran...
Ada orang sesaja ikut suka hati dia apa nak buat..
Ada juga orang yang sengaja cari pasal...
Ada juga yang suka cari salah orang lain..
Ada yang suka2 nak datang ke tidak..
Ada pulak tu yang ingkar dengan arahan..
Ada juga yang suka bergosip..
Lebih teruk...ada yg suka mengumpat!!!
Kalau lah anda bos..marah tak dgn orang2 yang banyak kerenah macam ni..

2 comments :

  1. kdg2 bos mrah sebab die takde tmpat nak lepaskan marah die...

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..