*

Tuesday, 27 March 2012

ke Langkawi lagi..

Assalaam..
~ cerita ke langkawi 16-19mac lepas ~
16-19 mac..akk jenjalan ke Langkawi lagi.
 kali ini ikut rombongan makcik kiah pulak..hahah
seronok tau ramai2 naik bas! terimbau zaman muda remaja dulu2.. yang suka ikut rombongan naik bas..hehe
 riuh rendah makcik pakcik naik bas.bukannya tak pernah pergi ke Langkawi..
saje jer..nak seronok2 naik bas ramai2 bersama rakan sebaya.inilah sebahagian dari hiburan buat warga emas. mana yang seharian dok menjaga cucu2 tu..inilah masanya untuk mengembangkan sayapnya. masa inilah juga dapat melupakan seketika segala masaalah..tugasan rutin harian mereka. Sambil2 tu..dapatlah bermanja dengan anak2 mereka. minta di hulur barang seratus dua. buat belanja semasa di sana..
kalau ke langkawi..tak sah kan kalau tak menyopping. Set correlle, fyrex, corning ware,chokelat.. jadi pilihan utama mereka..

bergambar kenangan di depan hotel Baroon (pekan kuah) tempat tinggal kami.senang nak cari makan dan nak bershopping. harga pun tak mahal..cuma RM120 semalam dengan sarapan pagi.


 balik dari langkawi kami singgah makan di Restoran Nelayan di kuala kedah. makanan/masakan yang masih segar hasil tangkapan nelayan kuala kedah.ini kali kedua akk makan di sana. memang fresh..harga pun tak berapa mahal klau nk di bandingkan dengan harga di sini..yang penting kebersihan terjaga..




4 comments :

  1. musim sekarang memang best ni ke langkawi
    hujan ke kat sana?

    ReplyDelete
  2. ehem..dah lama mama tak ikut rombongan cik kiah ni..ha2x..sejak mama berhenti kerja & terdown aritu..hu2x.. bestnya !!!..

    ReplyDelete
  3. tehr..masa akk pergi cuaca cerah..

    ReplyDelete
  4. mama..pergi dgn family lagi best mama.nak2 klau pergi berdua aje..ehem!!ehem!!

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..