*

Thursday, 23 February 2012

tak selesai jugak..

Assalaam..
Ingatkan boleh selesaikan semua urusan hari ini! nampaknya kenalah sambung lagi urusan minggu depan pulak..huhu

kat sinilah tempat akk selalu jadi penunggu.. menunggu kereta..kalau2 lah perlu di alih atau di gohed gostan..hehe.
berapa lama jadi penunggu..bergantung pada orang yang di dalam tu..huhuh 

akk pun tak paham kenapa banner ni di cetak secara menegak..bukan melintang. sampai telengla kepala nak membacanya. agaknya orang2 usahawan ni memang kepala teleng kut..hihihi

Dulu jabatan ni di kenali dengan nama LPKP..bila menteri bertukar..nama pun bertukar jugak.
SPAD.. kali ni macam mudah dan cepat sikit urusannya..tak sampai sejam siap semuanya..
Malaysia kan memang boleh!!
apa kene mengena pulak ekk?

pergi pulak persint 11, ambil barang yg di tempah dari seorang kawan.kawan akk menyambut dengan senyuman yang manis berseri bak sekuntum bunga rose diwaktu pagi. mentang2 la hari2 tengok rose..senyuman honey pun akk nampak macam rose..hehe. apa yang akk tempah ada di sini..

jumpa lagi..

4 comments :

  1. bila pergi Putrajaya mmg pelik tgk kenapa singboard tu teleng mcm tu...

    ReplyDelete
  2. munna..
    jangan plak warganya ikut geleng2..anguk2..hehe

    ReplyDelete
  3. Koding Berkata:
    Memang menghairankan...
    Isshhkkk... tak faham betul aku...

    ReplyDelete
  4. Koding..
    dierang tak heran pun kalau kita rasa heran dan pelik..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..