*

Friday, 10 February 2012

selamat tinggal tahun ke56

Assalamualaikum..
Hari yang penuh barokah ini akk sambut dengan penuh kesyukuran kerana di beri peluang lagi menikmati kehidupan seterusnya..insyaAllah..
Dalam usia macam akk ni..dah takde apa yang akk fikirkan..kecuali menanti hari2 yang akk sendiri pun tak tahu bila akan sampai..
apa yang akk perlukan hanyalah ketenangan dalam hidup..membuat kerja dan aktiviti yang akk suka dan mendatangkan kebaikan..
yang lebih penting..akk rasa bahagia sangat di kelilingi anak2 yang faham dengan kerenah dan ketegasan  akk dan seorang suami yang sangat membahagiakan dan sangat toleransi dengan akk..
agaknya semua ibu bapa seusia seperti akk..sangat rindukan suasana semasa anak2 masih kecil. kalaulah masa lalu itu boleh di ulang kembali..alangkah cantiknya lanskap kehidupan akk..
sekarang ni pun akk sedang mencorakkan lankap kehidupan akk yg seterusnya.
kehidupan harus di teruskan..


7 comments :

  1. semuga akak diberikan kesihatan yg baik dan dilimpahi kasih sayang olh ank2 tersayang..ehem mama pun minat dato` siti..cantik orgnya & sedap suaranya..

    ReplyDelete
  2. Semoga akak dikuniakan kesihatan yg sihat dan bahagia disampnig keluarga tersayang...

    Betul la saya pun rindu jugak bila anak2 masa kecik walaupun skrg baru nk meningat remaja semuanya..teringat masa diarang masa baby dulu2..

    ReplyDelete
  3. dah masuk 57 ye kak yon...semoga akak terus diberikan kesihatan yang baik dan kebahagiaan yg berterusan

    ReplyDelete
  4. All the best Kak Yon... :)

    ReplyDelete
  5. Ella terlepas hari bahagia akak. Selamat Ulangtahun Kelahiran ye Kak. Semoga kekal bahagia selama2nya.

    ReplyDelete
  6. bertuah akak, anak2 sejuk hati.. saya, lum tahu lagi, anak2 kecik lagi.. tapi doa tiap2 hari supaya anak jadi yg baik2 nanti.. ameen..

    selamat hari lahir akak.. lambat dah ni.. hehe

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum wbt.

    Alhamdulillah, consider bonus andai usia spt akak masih mampu menikmati kemajuan IT. Really appreciate it.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..