*

Tuesday, 21 February 2012

ole ole cameron highland

Assalaam..
Alhamdhulillah dapat akk bersiaran lagi petang ini..
minum petang dengan selera kampung dan hirupan haruman  tea dari Cameron Highland.
jom jamu selera..
keledek rebus dan tea Cameron Highland yang Oya bawa balik dari bercuti di Cameron Highland..



8 comments :

  1. pergh... makan rebus ubi keledek tgh cuaca sejuk ni..nikmatnya kak yon...

    ReplyDelete
  2. Kat sini pun mendung munna.rasa lapo aje. Dpt kledek rebus ngan teh o panas..pergh..tak hingat apa..

    ReplyDelete
  3. salam kak yon...dah lama xmkn keledek rebus.Yg kaler ungu tu mmg bestkan...

    ReplyDelete
  4. saya kalau makan keledek cicah gula.. peh sedap

    ReplyDelete
  5. teh cameron sedap utk diminum..ehem keledek tu membuat mama terliur..

    ReplyDelete
  6. haah yg ungu pon sedap..

    ReplyDelete
  7. rahman..
    jaman akk kecik2 dulu cam gitula..hehe

    ReplyDelete
  8. mama..
    klau dengar cerita dari org yg pernah petik teh..memang tak lalu nak minum, tapi kita tak nmpk..belasah ajelah minum..hukhuk..
    keledek boleh buang angin mama..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..