*

Friday, 3 February 2012

Nufnang

Assalaam..
Lama dah nuffnang tak menyinggah keblog akk. Maklum blog yang suam2 kuku jer..pastu.. lemau pulak..ini pinjam kata2 blog " mama lara".
Alih2 bila akk login keblog akk yg ini..ada pulak satu BE melekat. Alhamdhulillah..rezeki BE pertama untuk tahun 2012.
Kena ucap terimakasih banyak pada syarikat DG ni..yang sudi mengiklankan dirinya di blog akk. suka..suka..suka..

gmbr cilok blog munna.

8 comments :

  1. blog kita tak ada, kekanda.

    ReplyDelete
  2. tahniah kakyon !!..maaf baru ari dpt lawat kakyon..thanks..

    ReplyDelete
  3. harap2 BE nuff masih banyak lagi
    oleh la bagi kat kami juga
    hehe

    ReplyDelete
  4. samalah be kita kak... munna pun be pertama utk 2012 ni

    ReplyDelete
  5. yeayy...kak rose nak belanja pi Hongkong!!

    ReplyDelete
  6. at least ada drpd x de.. ;-)

    ReplyDelete
  7. tahun ni macam susah nuff nak bagi BE

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..