*

Saturday, 25 February 2012

makan makan lagi..

Assalaam..
alahai!!..berat badan dah naik ni !! 
mana taknya..asik makan..makan..makan. kata orang rezeki jangan ditolak kan!!
siapa yang nak tolakkan..kalau rezeki yang sedap2 ada di depan mata. selagi masih boleh makan..makan ajelah..hihi

apam balik muo dgn kopi O kaw..

makan malam semalam..kat seksyen 7. nama kedai tak ingat dah. ada banyak kedai makan yang belum sempat di terokai..heheh


makan malam, malam tadi.. di restoran sari ratu kelana jaya. masakan padang..suka dengan gulai ayam kampung dan kari tunjang.
paling bes sambal hijau.pedas lemak.daripada taknak tambah nasi..kena tambah jugak  sbb nak habiskan sambal tu..


1 comment :

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..