*

Thursday, 9 February 2012

kami ke fraser hill part 1

Assalaam..
Ini kali kedua akk ke Bukit Freser..selepas pergi kali pertama pada tahun 70an. Akk pun dah ingat2 lupa rupa Bukit freser masa tu.. yang akk ingat cuma jalannya yang mengerunkan sebab banyak sangat gaung dan taman bunganya yang sangat cantik pada masa itu..* kena selak album gambar lama ni nak buktikan taman bunga tu memang  cantik* heheheh

satu2nya balai polis yg ada kat situ. akk belum lahir lagi dah wujud balai tu.




hotel tempat kami menginap..tak mahal pun. RM150 sebilik dengan breakfest..




4 comments :

  1. As'salam lama x gi...petama g masa rombongan sekolah 80 an..pastu x gi dah...mmg ada tering nak bawa family kesana...bila yekkkk pada hal bukan jauh sangat pun kan....

    ReplyDelete
  2. Fraser Hill ada apa kak?

    ReplyDelete
  3. belum pernah jalan2 dan bermalam kat frezer hill ni
    mungkin kane buat plan cuti2 nanti

    ReplyDelete
  4. ehem bestnya sekeluarga holiday ke fraser hill..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..