*

Thursday, 9 February 2012

kami ke fraser hill part 2

Assalaam..
Apa yang ada kat Fraser Hill tu ye..sampaikan  beria2 sangat nak pergi kesana..
Yang ada bukit bakau, hutan belukar, anak sungai,tasik dan air terjun. kalau orang yang suka cabaran semasa memandu kereta..kat sinilah tempatnya.
kalau nak upah akk.. suruh memandu kat sini..mintak ampun pak!! tak sangup akk!!
sudahlah jalannya bengkang bengkok.. bagai ular kena palu..sempit pulak tu..pastu turun bukit naik bukit sepanjang lebih kurang 9km. nasib baik jalan sehala saja. maksudnya naik jalan lain..turun ikut jalan lain..
kalau tak..belum naik dah pengsan dulu..kecut perut..
sampaikan ada orang termuntah lah dalam kereta..hahahah




tasik dibukit fraser.waktu kami sampai hari dah petang..tiada pengunjung yang datang..tetiba terasa seram pulak..




pintu masuk ke tasik dah di tutup..sebab tiada pengunjung ataupun dah lewat petang. sepatutnya pengunjung boleh berdayung sampan di sini. tapi kalau tengok rupa tasik tu..ada ke orang nak berdayung sampan kat situ..huhuhu

gandingan tiga generasi

Along..mana ada kenderaan nak hitchhike kat situ. Strawler si cecemin adalah..hahaha

3 comments :

  1. tringat masa mandi kat air terjun bukit fraser. nyaman.

    ReplyDelete
  2. Ha ah. teringat zmn anak dara dulu. nak naik ke Bkt Fraser tu kan, ada air terjun kecil. best!! lama dah ella tak ke Bkt Fraser ni kak.

    ReplyDelete
  3. ehem mama suka kesini..tenang & damai..bolih cari ilham..he2x..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..