*

Tuesday, 31 January 2012

sepetang..bersama Dato' Hassan Ali

Assalaam..
Teruja nak menghadirkan diri ke majlis ceramah Dato' Ustaz Hassan Ali, di dewan RT Seksyen 17 Shah Alam. Dah tempat tu dulu.. tempat kita kan...kenalah tunjukkan muka. Kalau dulu, akk ni di kira orang penting juga kat situ..tapi sejak pindah ke rumah baru dan kawasan baru ni..seakan ada gerakan nak menyingkirkan akk secara senyap. Akk tak kisah sangat pun!!
begitulah mainan politik orang melayu...
Mengikuti perkembangan terbaru politik melayu..cheewahhh..macamlah akk ni ekpet sangat! heheh..dan       hasil sembang dengan kawan jiran..ramai yg tak setuju dengan perkembangan terbaru ini. nak pecah berapa orang melayu ni ekk? siapa yang kita nak harapkan? adakah kita setakat menang sorak saja? adakah kita ni jenis meminta2 saja? nak meminta2 pula perlu di canangkan..cukup setakat kotak minuman sebagai bekas tadahan...huhuhu...sedihnya nasib melayu islam..




pernah makan makanan laut ini..tahu namanya?
inilah dia.. SEPETANG !
inilah menu terbaru dari dapur restoran kat Jeram.
akk makan beberapa minggu lepas.. selepas balik dari FMN meeting di Bukit Kuching..


12 comments :

  1. salam
    saya suka sgt2 Dato Dr Hassan masa dia jadi pengerusi forum perdana ehwal islam kat RTM dulu2....tambah2 lagi kalau ahli panel Dato Harun Din,Hassan Din....

    ReplyDelete
  2. kdg2 sy naik bosan dgn politik skrg..pening!

    ReplyDelete
  3. dari berpecah belah, lebih baik la Melayu bersatu, kan kak.

    ReplyDelete
  4. Apa yg kita nampak tak sama dengan yg orang nampak
    Harapnya umat Islam terus bersatu dan teguh

    ReplyDelete
  5. Salam kakrose...SEPETANG???tak pernah tgk & makan lar kak.jakun japp!!..hihi

    ReplyDelete
  6. kamsiah..
    zaman dah berubahkan..

    ReplyDelete
  7. khairin..
    bosan dengan sikap orang yg suka berpolitik..

    ReplyDelete
  8. kakchik..
    nak menyatukan tu yg payah..memasing dgn fahaman sendiri.Walau apa pun fahaman mereka..MELAYU ISLAM mesti dibela/tegakkan di m'sia ni..

    ReplyDelete
  9. tehr..
    yelaa..pemandangan bnyk sangat.ada awan..ada rumput..ada laut..jangan pandang api sudah!

    ReplyDelete
  10. azatie..
    akk pun baru tau mkn..lepas anak cerita yg derang pernah mkn.klau tak silap..bnyk jual sepanjang jln ke sungai besar..

    ReplyDelete
  11. rahman..
    ada dua nama ye benda ni..hihi

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..