*

Monday, 16 January 2012

pesta pecah rumah!!

Assalaam..
perghh!! macam pesta!! vrooom sana..vroomm sini..grrrrrillll sana..griiiillll sini..gedebum sana ..gedebum sini..riuh rendah betul pagi nie. macam2 dialek boleh didengar..dari yg akk faham.. sampailaa  yang akk  tak faham langsung apa yg dierang cakapkan. Berinteraksi macamlah duduk sebatu sorang. Kalau sesapa ada nak buat pengumuman, boleh pinjan suara diarang..tak payah guna heller..hahaha
macam nak pecah kepala akk dengar semua nie..huhuhuh...
Semuanya kerana nakkan rumah lebih besar dan lebih cantik..hehe
Kawasan baru, rumah baru..semuanya nak serba baru. Lori angkut barangan baru pun selalu lalu..hihi


Rimas dengan semua ni..ambik kunci kereta..konon nak keluar kejap. Haduiii haiii..kete pulak tak bleh start..huhuhuh
kena sabor bebanyak rose!!!!!

3 comments :

  1. tu yg tkt bla nk tggl kn rumah

    ReplyDelete
  2. sian kakyon..memang tak blh berehat kat rumah kalau kita @ jiran ubahsuai rumah..bising sgt kan..

    ReplyDelete
  3. ni namanya malaysia meriah ni
    memang kena hati2 dengan hati

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..