*

Tuesday, 17 January 2012

musim buah limau...

Assalaam..
Musim buah limau sampailah sudah. Mewah..meriah. Kalau beri pada orang lain di kira sedekah?
Dua hari dah dapat tiga kotak. Dari gred  terbaik hinggalah gred yang tak boleh masuk tekak..:)
Setahun sekali cuci perut!!

14 comments :

  1. Sama laa kat ofis nie.. mmg musim limau dtg melanda.. :)

    ReplyDelete
  2. Rinna..
    haah..mkn smpai kenyang..hehe

    ReplyDelete
  3. salam K.yon..kat umah atie pon dah sampai 2 kotak sbb HB ramai kawan2 dr kalangan org cina.Sedekah kat jiran2..& raya cina sok bwk blk kg :D

    ReplyDelete
  4. saya pun dah dapat sekotak...
    yang dalam kotak merah tu biasanya yang bagus.kalau dalam kotak kayu tu saya tak berapa suka..masam..:P

    ReplyDelete
  5. best dpt free tp x best bla masam arghhh

    ReplyDelete
  6. wslm atie..
    beruntung org m'sia kan.setiap kali musim perayaan meriah dengan makanan..

    ReplyDelete
  7. diana..
    dulu2 selalu dpt yg dlm kotak kayu.skrg dah x nmpk yg dlm kotak kayu.dpt yg masam..smpai kecut2 buah tu..xde sapa nk mkn..hehe

    ReplyDelete
  8. khairin..
    sape2 yg nk bagi limau free tu..bagilaa yg manis ekk! barulah muka kita manis..hehe

    ReplyDelete
  9. sempat juga makan sebiji hari semalam kat bilik sebelah
    hehe

    ReplyDelete
  10. banyak tu kak yon sampai 3 kotak. cuci perut habis2an jawabnya ni...

    ReplyDelete
  11. assalam..mama tak bolih makan limau tu..hukk2x..batuk !!..kalau nak rasa 1 ulas je..hu2x..

    ReplyDelete
  12. tehr..
    ada orang belanjake..kat bilik sebelah tu?

    ReplyDelete
  13. izan..
    tulah pasal izan.setiap jam makan..selagi tak habislaa! hehe

    ReplyDelete
  14. wslm mama..
    syian mama..banyak benda yang mama kena pantang makan ke?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..