*

Tuesday, 17 January 2012

mungkin tinggal kenangan..

Assalaam..
Tiada yang kekal melainkan Allah SWT...
semuanya ketentuan Allah..
Maknusia hanya merancang..
tapi Allah yang menentukan...




mungkin ini akan tinggal kenanagan saja. pokok rambutan dah di tebang. tak sempat cucu/cicit lain merasa hasil buahtangan atuk mereka..huhuh.
lepas ni dah takde suasana balik kampung nak makan rambutan...hehe

6 comments :

  1. Knp ditebang kak? apa jadi dgn tanah kg tu?

    ReplyDelete
  2. tanam yg baru kak yon.... buah ngaku tu banyak he jual kat pasaraya sekarang ni sebab musim dia...

    ReplyDelete
  3. KC..
    mak akk yg tebang..dia nk berhijrah ke s.alam..hehe

    ReplyDelete
  4. munna..
    tak boleh munna..tanah pusaka tu.buah yg cina buat sayur tu kan?

    ReplyDelete
  5. tnm yg baru la kak...beli ank pokok br

    ReplyDelete
  6. khairin..
    klau tanah akk..memang akk tanam pokok baru.tapi tanah pusaka arwah nenek akk..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..