*

Wednesday, 4 January 2012

kalau dah lembu..

Assalaam..
Sejak pindah rumah/taman perumahan baru nie..dah 2x rumah akk di datangi tetamu2 yang tak di undang. Hari pertama tinggal, sebelah malamnya, taman perumahan kami di datangi tetamu dengan meninggalkan jejaknya yang menyakitkan mata. 'Kaudang' kurang asam betoi!
Malam tadi..tetamu ni datang lagi. tolonglaa sang gembala oii! jangan kau lepaskan haiwan belaan kau merayap merosakkan/mencemarkan taman perumahan ini...
kalau lembu tu dah tentula lembu..janganlah tuan lembu tu pun jadi lembu..huhuhu
marah betul nie..hurghhhhhh !!!!


ada cowboy tak kat M'sia ni..nak suruh buru lembu2 di jalanan nie..hihihih

6 comments :

  1. hasil buangan binatang tu yg tak tahan kak yon...

    ReplyDelete
  2. geram kan dgn perangai tuan punya lembu tu..hu2x..kat klg ni ada org mengadu dgn MPK..dia blh kata itu lembu kuil tak blh tangkap !! ..hu2x..tahi dia bersepah2 kat jlnraya..

    ReplyDelete
  3. tula pasal munnaa..saabo ajelah. dh kering boleh jdkn baja..hahaha

    ReplyDelete
  4. agaknya lah mama.area rmh akk nikan klang.saje derang lepaskan lembu2 tu carik mkn sendiri..

    ReplyDelete
  5. harap2 lepas ni tuan lembu tak lagi berlagak macam lembu
    huh

    ReplyDelete
  6. tehr..
    suruh dierang tuko tempat..ngee

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..