*

Monday, 16 January 2012

Jusco dan kenangan..part 2


Assalaam..

Kan akk dah kata..akk n papa merasa taktau nak buat apa2..so kami jalan2 ke Jusco Bukit Raja. Nak window shopping. papa dah jumpa barangan yang nak di beli.Tapi.. akk takde hati nak membeli..huhu
masuk ke supermarket..akk terpandang tin biskut oats krunch yang sangat cantik. Akk ni tak boleh tengok tin yang cantik2..mesti akk nak beli. Beli bukan kerana nak makan isinya..tapi kerana tinnya yang cantik itu..heheh..



Lepas penat jenjalan..seperti biasa..singgah makan2. Selalu bertiga..kini berdua...huhuh



2 comments :

  1. salam kakyon mama pun spt kakyon jln berdua ngan hb je !!..hu2x..

    ReplyDelete
  2. cantiknya tin tu..kalo saya pon, akan beli sebab tin, bkn sebab isinya..kihkihkihkih

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..