*

Saturday, 14 January 2012

Jusco dan kenangan..

Assalaam..
Papa dan akk merasa boring dan serba tak kena..taktahu nak buat apa...
So..jom kita gi jalan2..kata papa..
Sejak shopping komplek Jusco OU ni di ubah suai..hanya beberapa kali saja akk  pergi bersama Oya..itu pun secara tergesa.. kerana ada barang keperluan penting yang hendak di beli.
 Kalau dulu inilah tempat kami habiskan masa bersama di hujung minggu, dari dia kecil.. hingga dia besar..semua pelusuk Jusco ni kami dah redah. Ibarat kata.. dah hafal kedudukan kedai2 di situ.
kali ini..bila sampai saja kesini..papa dan akk hampir serentak berkata..eh! dah rasa lain pulak suasana kat sini selepas di ubah suai ye! akk jadi sedeyyyyy...huhuhuuhhuk



teringat tempat yang biasa di kunjungi bersama Oya...namun semuanya sudah berubah. tinggal sejarah..

laluan lalu lalang kami..

dulu ada restoran makanan segera disini..tempat kami lepak dan makan2 sambil perhatikan gelagat orang yang lalu lalang..hehehe
cepat betul masa berlalu kan? 
papa cukup faham apa yang akk rasa..kalau lah boleh ku ulang semula segalanya..

1 comment :

  1. ehem mama rasa ada sesuatu tersirat kat entry ni !!..kakyon rindu oya ya..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..